zaterdag 4 februari 2017

W.I.P.

Afgelopen week heb ik m'n haakkastje opgeruimd en een aantal onafgemaakte werkjes gevonden.
Het is een eekhoorn (patroon van Christel Krukkert), een aapje (ook een patroon van Christel Krukkert) en een konijn (patroon van Antoinette). En nog wat losse armen, benen en lijfjes....
Alleen het konijn Michi is helemaal af (gehaakt dan). Ik denk dat ik het konijn al sinds 2011 in elkaar moet zetten. Misschien wordt het tijd om daar eerst aan te beginnen.
 
Hebben jullie ook werkjes liggen, die half af zijn, of ben ik de enige die er een voorraadje op na houdt?
 
Fijn weekend,
Monique

3 opmerkingen:

  1. Nee, sorry, dit heb ik niet, maar ik heb ook nooit zoals zovelen meerdere projecten tegelijk liggen, dat gebeurt maar heel zelden als er echt iets tussendoor "moet".
    Maar nu hebben we vast wel binnenkort weer wat leuks te zien hier :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een voorraad WIP's heb ik wel, een hele grote zelfs, het zit in kasten, tassen enz... maar tussendoor maak ik hier en daar toch wel eens iets af daarvan, de rest wacht rustig af....
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nee, dat komt bij mij niet voor! Grapje :-D Heel herkenbaar!!!!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen