maandag 15 juni 2015

Interview

Het was harstikke leuk en gezellig afgelopen zaterdag bij het Koperdraadje. Ik heb hele enthousiaste haaksters ontmoet. We hebben gezellig gepraat en waar ik kon, heb ik tips en adviezen gegeven. Oa. over het borduren van de oogjes van de bungelknuffels. Hiervoor heb ik een tip (met veel foto's) geschreven welke te vinden is op Facebook bij Forte Uitgevers.
 
Ook waren de Haakhelden aanwezig. De Haakhelden zijn moeder en dochter en ze vinden het allebei heel leuk om te haken. Ze hebben een eigen site, die zeker de moeite waard is om te bekijken. Je vind ze hier.
 
De Haakhelden hebben me geïnterviewd . Voor degenen die het leuk vinden om het interview te bekijken, het filmpje vind je hier (weten jullie meteen hoe ik er uit zie).
 
Groetjes,
Monique

3 opmerkingen:

  1. Leuk Monique, ik heb je interview bekeken hoor ;)
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jullie hadden duidelijk een leuke dag! Ga zeker het interview en de site eens bekijken.
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hi, Really great effort. Everyone must read this article. Thanks for sharing.

    BeantwoordenVerwijderen