dinsdag 26 mei 2015

Inktvisje

Nog 1 week en dan is het "Actie Adoptie" op de basisschool van mijn jongste dochter. Ik heb vandaag de laatste 10 visjes en inktvisjes (geen foto) afgegeven op school. Ze hebben nu in totaal 40 potjes vis. Ze verwachten ze allemaal te verkopen, dus dat geeft een leuke opbrengst.

Nu bedacht ik dat ik komende week nog wat kurk-diertjes kon haken en een groter werkstuk kon afwerken. Ook allemaal voor school. En toen bedacht ik me dat ik de kleine inktvisjes natuurlijk met dubbele draad kan haken en een dikkere haaknaald. Dan worden ze best groot en kunnen ze als knuffeltje verkocht worden. Dus meteen maar geprobeerd. 1 bolletje afgerold tot 3 bolletjes en met haaknaald 6 aan het haken gegaan. En dit is 'm ........................
 
 
Leuk hé. Ik ga er zeker nog een paar haken komende week. Weer wat leuke extra's om te verkopen tijdens de actie. Hieronder nog even naast een grote inktvis uit de potjes.
 

Groetjes,
Monique
 
 

7 opmerkingen:

  1. Wat leuk! En wat lief dat je dat voor school doet. De diertjes zullen allemaal vast een heel dankbaar nieuw huisje vinden ;)
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk idee om een grote inktvis te haken. Echt een fijne knuffel. Die wordt vast snel verkocht.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hi ... wat leuk gedaan! Knap van jou om je in te zetten voor deze actie. Gaat vast een succes worden!

    Lieve groetjes, Tinne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk! En nu hopen op een flinke opbrengst ;-) Succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Blogging is the new poetry. I find it wonderful and amazing in many ways.

    BeantwoordenVerwijderen