zaterdag 1 november 2014

Beschuit met muisjes

Voor het winkeltje van mijn schoonzus heb ik beschuit met muisjes gehaakt.Het patroontje komt van Haakmuts en je vindt het hier.
 
Links mijn eerste beschuit met muisjes. Gehaakt met haaknaald 2,5. Ik was hier niet tevreden over, beschuit te klein en muisje te groot. Rechts mijn tweede poging. De beschuit heb ik nu gehaakt met haaknaald 3 en het muisje met haaknaald 2. Nu is de beschuit goed, maar het muisje toch te klein.
 
 
 
Hieronder poging 3 en 4. Deze zijn naar wens. Beschuitjes gehaakt met haaknaald 3 en de muisjes met haaknaald 2,5. Het was wel een heel gepriegel om alle kraaltjes op de beschuitjes te naaien, maar ik ben tevreden met het resultaat.
  
 
 
 
Groetjes,
Monique
 

5 opmerkingen:

  1. Schattige beschuitjes met muisjes. Leuk als cadeautje.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  2. je hebt eluke muisjes gemaakt maar waarom rijg je niet eerst wat kraaltjes op het witte garen en haak je ze dan mee

    BeantwoordenVerwijderen
  3. heel erg leuk mijn dochter vraagt is hier een beschrijving van?

    BeantwoordenVerwijderen